torsdag 31 mars 2011

Tiden går fort nu...!

Denna veckan har verkligen sprungit iväg…! I tisdags tog jag mig en kryssning för att träffa alla underbara kollegor ombord och hinna uppdatera mig lite på underhållningen och våra gäster. Det var mycket trevligt! Daniel Yngwe är ju fantastisk på att leverera som alltid och även David Nilsson har landad otroligt bra som Nöjesvärd 2. Vilket team dom var! På utresan tog jag det riktigt lugnt, åt god middag i Bistron. Det blev laxfjäril med ceasarsallad, sötpotatis och tzatziki. Unnade mig en god efterätt också med vaniljglass och jordgubbar doppade i mousserande vin! Mums!

Efter middagen tittade på nöjespresentation och avslutade med att sjunga lite karaoke tillsammans med kollegan Susanne. Trevlig kväll!

På hemresan så vaknade jag och kände, nej säg inte att jag börjar bli sjuk!!!! Hade sovit otroligt dåligt under natten och det kändes bara som att jag inte ville röra mig ur fläcken…! Men det vara bara att dra sig sakta men säkert upp för dagen var späckad! Efter morgonmöte och planering av det kommande lekrummet så hade jag lovat att filma Johan och Marit då dom uppträdde med sin Hasse & Tage show. Var lite mör i armarna efter det… Haha! Sen bjöds det på lunch (frukost) och en tur i tax freen. Jag hade var tvungen att köpa en parfym (eftersom alla mina är slut…) blev en Calvin Klein med en smak av citrus. Och sedan hade jag lite andra beställningar åt vänner att inhandla!


Fick ju absolut inte missa Musikfrågesporten kl 14, en mycket populär punkt bland våra gäster. Och återigen fick jag se och njuta av kvalitén på våra värdar! Efter resultaten dragits och vinnaren korats så stod vi och pratade med en stammis som berömde mig för min fina sång, inte bara igår utan under flera kryssningar hon varit på. Bäst var nog den gången jag och Daniel tog oss en duett, Värsta Schlagern, tyckte hon minsann! Riktigt kul! Blev lite stolt=).

Väl hemma igen blev det snabbmiddag med korv och potatismos innan jag sprang ner till Sats Södra för att boxas med Jörgen! Känns skönt och ritkgit roligt att se att jag till stora delar är snäppet mer vältränad än honom just nu! Wieee! Trodde jag aldrig skulle hända! Haha!


Bevis på att musklerna börjar synas så fint=)! Yeah! 10,3kg kvar och 7-12cm i midjan så är jag i mål!!

Idag är det basket! Wieee. Alltid det bästa på torsdagar! Energinivån just nu är ganska låg… Men det hoppas vi att vi kommer ändra på under dagen! Och man blir ju alltid pigg av att få en boll i handen! När snön är borta på riktigt ska jag ta mig ut och spela lite med mig själv på en skolgård eller så för att öva lite extra! Ser jag fram emot!

Men först idag så ska vi ultraljuda hälsenorna för att se om vi kan göra något åt problemet!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar