tisdag 22 mars 2011

Aktiv tisdag!

Glömde säga att filmen THE KID som jag såg i söndags kväll var sjuuukt bra! Har läst alla böckerna och dom hade verkligen fått in rätt känsla i filmen! Bra jobbat!

Idag var lika segt som alltid att ta sig ur sängen, men jag hade bestämt mig för att försöka äta en riktig frukost. Så jag var snabbt uppe, på med spisen för att koka lite ägg och fram med lite yoghurt och vindruvor + en glas berocca! Mums!

                             

Morgonens mysterium var dock vart jag hade lagt nycklar och plånbok efter att jag kommit hem igår… Men efter en stunds letande så kom jag på att jag hade lagt dom i träningsbagen som jag ju packat på nytt inför dagen gymbesök! Och ja, där längst ner under allt så låg dom och väntade på att få bli använda=)!

På bussen träffade jag kollegan Yvonne som jobbar med bokningsystemet så vi satt och tjattrade hela vägen till kontoret. Mkt trevligt! Väl framme så blev det direkt den obligatoriska morgon kaffen för att riktigt få igång dagen på bästa sätt! Otroligt skönt att ALLT funkade denna morgon efter gårdagens kaos med bokningssystem, servrar, internet, telefoner…! Idag hade vi alltså massa att ta igen med andra ord! Och en del av det hann vi också med=)! Härligt!

På lunchen bar det av till SATS Södra för att ha ännu ett pass med sköna Jill! Idag var det fokus på styrka för hela kroppen! En ny styrkeövning för magen fick vi till och  en ny favorit kanske=). Se bilden!

                     

Kollade idag på gamla matdagböcker som Jill hade sparat…. OMG vilken skillnad. En dag bestod av något godis och det var väldigt många dagar med alkohol!!!! Skrämmande! Men idag har vi helt andra prioriteringar och mål! Elitbasket here we come=)! På ett år har vi minskat 10cm i midjan och gått ner 19kg. Nu är vi inte långt ifrån målet, 10kg och 7cm kvar! Peppa peppa!!!!! Här kommer en före och efter bild=). Kolla skillnaden!



Eftermiddagen bestod av spännande mötet om lekrum och kommande events! Och direkt efter jobbet tog jag bussen ut till Nacka för att mysa med gudsönerna innan jag och deras mamma skulle ta oss en långpromenad och skvallra lite! När jag kom dit stod middagen på bordet! Och det var så gott! Varm pastasallad med aubergine, röd paprika, fetaost, kyckling och kål garnerat i röd pesto! Mums! 

Efter middagen var jag bara tvungen att leka lite med en busig Emil, och vi var tvungna att ha en liten fotstund när gudmor var på besök (även om vi fick muta Emil med russin). Haha! Finaste Elias och Emil!


Åh, gud! Glömde nästan helt att berätta att Jörgen också varit på möte med Lilleströms Kulturhus idag och att dom är grymt intresserad att samarbeta med oss och föreställningen THE LAST FIVE YEARS. Dom har diskuterat och bestämt att vi kör i april 2012. Nästa steg är att finjustera avtal och budgetar sen kan vi börja rulla med allt annat! Översättningen är på G och jag ska snart börja jobba med marknadsföring och säljmaterial=). En hemsida kommer inom kort upp!  Så himla kul!!!!

                                                                                                  


 See you tomorrow!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar