måndag 21 mars 2011

Måndag och ny spännande vecka!


Idag vaknade jag kl 7 och det kändes som att jag ville ha minst 3h till i sängen… Men så var inte fallet för det var bara upp o hoppa, in i duschen, i med frukost och iväg till jobbet! Efter morgon kaffen så blev det lite bättre=). Jag är ju ingen morgon människa, har aldrig varit och kommer nog säkerligen aldrig att bli=). Men alla kan ju inte vara det heller, så det är bara att ta sig upp och försöka få tillbaka energin, för trött är jag ju egentligen inte alls! Efter kl 10 där nån gång så börjar jag bli människa och ídag kände jag mig full av energi.

Hela förmiddagen så har mailen, bokningssystem, telefoner och internet krånglat… Så jag fick inte så himla mycket gjort som jag hoppats på! Men jag passade då på att lägga upp veckans alla träningspass och nu ska vi inte missa ett ända denna vecka!!! Jag hade gått upp 2hg från förra veckan (vilket säkert inte är ovanligt) men va FAAN! Det är ju ner jag ska… Har nu 10,9kg kvar till målvikten och dealinen är planerad till september! Och det ska jag bara nå!!!


Lunchen inhandlades på Sandys vid Hötorget, och servitören visste precis vad jag skulle ha… Har jag blivit stammis? Haha! Härligt=). På vägen tillbaka till jobbet så fick jag bara av en ren tillfällighet syn på skylten för saltsjöbanan… Tänk om man kom direkt hem till Alex, Anna, Mickan och Fredde! Hade varit sååå roligt!



Under eftermiddagen fick jag desto mer gjort och besök fick jag också av finaste vovvsingarna Milo och Felix! Dom är så söta! Felix gör precis som Milo, dom tar sin lilla tur och kollar i allas papperskorgar efter något gott, och så vet dom att här inne hos mig så får man godis! Wiee. Jag fjäskar lite! Haha



Direkt efter jobbet var det hem, på med gymkläderna och i med lite yoghurt i magen innan jag sprang iväg ner till SATS för ett stenhårt pass med Jill! Det är alltid sjuuukt jobbigt att köra med henne men skit va kul det är=). 
Idag körde vi triaton för snabba fötter i trappan, ett hett pass med kettelbells och bollkontroll med medicinbollen! Nu efter är jag härligt trött!



Väl hemma blev det currykyckling med quinoa och massa sallad till middag! Jag försöker att äta mycket mat med basen kyckling, lax eller tonfisk tillsammans med MASSA sallad (idag var det lite tunt på variation...) och lite quinoa. Quinoa tycker jag är fantastiskt gott och det positiva är att det inte innehåller lika mycket kolhydrater som pasta, ris och potatis och Quinoa innehåller också en stor mängd protein! Mums!



Nu blir det lite film och sedan sängen! 

Wieeee!

kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar