lördag 19 mars 2011

Lördagsmys!

Tjoho!

Bloggens första inlägg! Kul att vara igång=).

Idag är det lördag och jag njuter av att ha en me, myself and I time helg där ingenting är planerat och bara jag som umgås med mig själv! Anledningen är att jag känt att alla helger sedan efter jul har varit uppbokade med någon aktivitet, middag, fest, besök... Men denna helgen så har jag tackat nej till allt för att bara få vara helt enkelt!


Så idag har jag gått runt och skrotat på stan, har inte shoppat något (vilket skulle behövas...) men bara njutit av att inte behöva stressa någonstans. Passande nog ringde finaste Carro Säfström och undrade om vi skulle luncha precis när magen började kurra lite lätt! Det blev en toppen mysig lunch med god sallad på Fridays tillsammans med henne och Dagny.

Sen handlade jag lite lördags onyttigheter och åkte hem och satte mig i soffan för att bara glo på film och mysa! Så skönt!

Nu ska det snart kojsas för jag e trött, men först ska jag packa basketbagen för imorgon är det match mot Täby i Hersby! Go Lidingö Cows!

Kram, Lisa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar