söndag 20 mars 2011

Yes! Vilken söndag!

Tjoho!

Vaknade vid 10.30 och var riktigt utvilad! Efter att jag legat och dragit mig och glott på lite film en timme så tog jag mig upp och åt en god, proteinrik frukost!


Efter att bara ha gått och skrotat, städad och fixat lite så var det dax att förbereda sig inför dagen basketmatch! Skor, boll, shorts, shake, vattenflaska... Allt är med! Det blev en härlig promenad till Zinkensdamm T-bana i vårsolen! 10+ grader!!!! Woho! Drack den obligatoriska kaffen i väntan på bussen i Ropsten!



Alla var grymt taggade att vinna efter förra veckans förlust! Och det märktes direkt på plan. Vi hade ett grymt passningsspel, alla bollar gick i och vi fick ett rejält försprång som vi lyckades hålla kvar vid!
Dommaren dömde extremt mycket fouls...Vilket efter ett tag kändes som lite to mutch...! Men han dömde ändå rättvist så det fick va=). 



Jag lyckades dra på mig 4st fouls så jag och Ylva H fick sitta stora delar av andra halvlek i väntan på att få gå ut och röja i slut minuterna! Alla var på riktigt bra humör och matchen kändes riktigt vänskaplig från bådas sidor. Och det är så man skapar dom bästa matcherna! Vi är ju där för att ha kul!

Jag firade det hela med att köpa några filmer på Buylando i Fridhemsplan och köpa med mig Kinamat från Flower City. Väl hemma ligger jag nu raklång i soffan och njuter av att bara vara!



En film till och sen är det lägg daxs!

Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar