onsdag 23 mars 2011

Håller tummarna!

Hello!

Idag jobbade jag igen på att övergå till en riktigt frukost och ge mig själv tid att hinna äta den på morgonen!  Det blev havregrynsgröt med minimjölk, två äggvitor och ett glas Berocca. Alldeles lagom och gott!  

Kl 9 hade jag möte med Kati om konceptet för lekrummet och temat kommer att vara djungel i paradiset. Så vi kommer att dekorera det med gräs, ormar, tigrar och  massa annat kul. Har suttit och ritat skisser under eftermiddagen=). Har hämtat inspiration från Norges uppsättning av Djungelboken.  Kommer nog att bli riktigt kul!



På lunchen var jag på ett mycket spännande möte, kan tyvärr inte säga vad just nu. Men kommer nog kunna avslöja det om någon vecka eller så! Håller tummarna!!!!

I måndags såg jag en så himla snygg vårjacka på Gina Tricot, men den var lite för dyr för min plånbok denna månaden så jag köpte den aldrig. Idag efter mötet så gick jag in för att kolla på den igen, och då hängde den på e snurra med "passa på priser" och var nedsatt 200kr, så då var jag ju bara tvungen att prova den, gissa om den satt snyggt! Och dessutom hängde en skit snygg kavaj på samma ställ som också var rejält nedsatt och den satt lika snyggt den. Kavajen blir att ha på Sondres födelsedagskalas på lördag! Kul och handla lite nytt nu när kroppsformen ser lite bättre ut=)! 


Jag hade egentligen tänkt att gå och träna idag efter jobbet, men jag var så otroligt trött! Kanske dumt, men jag har lovat mig själv att ta igen det på fredag och lördag! Har i hållit mig under kalorinivån idag så det är ju nått bra i alla fall=).

Nu blir det god middag med Chicken Tikka Masala med Quinoa och en halv röd paprika (glömde köpa mer sallads tillbehör...). Mums! Och sen lite film innan kudden väntar!

Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar