måndag 14 november 2011

Mot USA!!!

Tjoho!

Nu är jag på väg!

Kändes som hela gårdagen gick åt till att packa ihop, packa ur och packa om. Haha. Men nu är allt redo. Mamma följde mig imorse till Arlanda Express och vinkade av mig=). Pratade med Roger som vi ska bo hos när jag var i Reykjavik och dom har orndat så otroligt mycket för oss redan! Galet! Han ville veta vad vi gillade för vin, vad vi åt till frukost, om det passade oss att åka bergodalbana med Gary, hans kille den 18 nov och om vi ville äta Thanksgivning dinner med dom i San Diego nästa helg! Klart vi vill!!!! Längtar så till att få träffa dom igen! Nu sitter jag på Seattle Airport och väntar på att planet ska boarda som tar mig till San Francisco och till Lovisa som väntar!


Resan hit har gått bra! Förutom ett otroligt varmt plan och lite nonchalanta flygvärdinnor så har det inte varit några problem. Jag trodde att security personalen här på flygplatsen skulle vara tråkiga och sura men blev förvånad av vilken service jag möttes av. Killen i passkontrollen var super <gullig och frågade vad jag skulle göra här, vad jag jobbade med och önskade mig ett fantastiskt äventyr. Han tyckte att det var synd att jag inte stannade i Seattle i några dagar! Haha. Sen kom vi till personalen i säkerhetskontrollen, dom skrattade högt och frågade om jag hade några skor... Och sa att det har ju alla så det är så dumt att dom måste ställa den frågan hela dagarna!


Nu har jag ätit lite middag, fixat lite med WADs hemsida, shottat kaffe och köpt lite dricka till planet! Om 30min startar boardingen mot San Francisco!!!! Wieeee! Kan inte fatta riktigt att jag är här nu!!!! Helt galet!



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar