tisdag 3 maj 2011

Val…

Gud, börjar få lite smått panik inför hösten! Jag kommer som det ser ut nu inte att vara kvar på Birka efter den 30 augusti… Lite tråkigt, men så är det att frilansa! Man börjar om igen=). Bara det att jag inte rikligt vet någonting som händer…! Har en intervju inbokad, men vet inte så mycket om utsträckningen på den tjänsten om det är heltid, deltid eller bara timmar! Men kul verkar det! Får tala om mer längre fram! Sen har jag ett annat jobb som kan bli aktuellt till efter nyår. Och det har jag otroligt lust på, men kommer inte veta så mycket mer om det förrän långt in i sommaren om det blir aktuellt eller inte…! Så ni förstår att jag är lite stressad! Ligger en lite klump i magens om säger: ”byt branch och skaffa ett heltidsjobb med säker inkomst”! Men vad vore charmen i det? Jag gör ju det jag älskar och jag måste väl bara lära mig att omvandla klumpen i magen till energi till att se framåt och klättra uppåt=).


Bjuder på en härlig sommar bild för att försöka bli varm igen efter denna kalla maj dag (+2C och snö....).

Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar