torsdag 28 april 2011

Dagarna efter påsk!

Nu känns det som att sommaren kommit till Stockholm. Jag har solat varje dag sedan jag kom hem från påsken och nu börjar brunfärgen titta fram från idet! Wieee! Och man ska ju inte klaga på utsikten från kontorets uteterass=)!


Igår var jag och Sondre på bokrealise av boken ”Egentligen kan man inte tävla i musik - men vi är 4 miljoner som vill veta vem som vinner” som Björn Alverfeldt skrivit om Melodifestivalen och följt Christer Björkman under några år bakom kulisserna.


Eventet var arrangerat av Qx och det bjöds på Rosévin och mingelbuffé. För min o Sondres del insåg vi att det var ett lite äldre klientel och att vi inte riktigt passade in i ramen. Men vi fick ju rosé så vi var glada ändå. Jag kunde ju  inte gå därifrån tomhänt utan att ha fått boken så det var klart att den skulle köpas och signeras av huvudpersonerna själva!


Efter Qx minglet så tog vi en promenad och satte oss på Mälarpaveljongen för lite mer rosé, så himla mysigt ställe! Kul var också att Rami och Lillis jobbade. Kvällen avslutades på Side Track med mycket trevligt sällskap. Och mycket hår med fina flätor=). Här kommer några bilder på Antons kreationer!



Flätan till vänster på bilden till vänster nedan är gjort av Sondre=). Haha.


Dock blev det sent och lite mycket vin för att vara en vardag (och mig som inte tål något längre…). Somnade bums och idag går allt lite i slowmotion…! Men, ser fram emot en mysig lunch med Martina Kyle! Var så länge sedan vi sågs så det ska bli fantastiskt trevligt!

Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar