tisdag 19 april 2011

Sjuk!

Uff, vilken dag det var i går... Jag var så himla förkyld och kämpade mig igenom hela dagen... Det gick ändå fint på kontoret då jag fick sitta i lugn och ro, men det var nog inte alls så smart att träna igår. Men det positiva var ändå att vi tog måtten och på 3,5 veckor har jag minskat 3cm i omkrets mätt under naveln! Skönt att se att det går framåt i mått när vikten står still! Efter träningen blev det en snabb omelett, sängen, alvedon och film, såg Oscars vinnaren Hämnden (in a better world) och den var riktigt bra!

Idag blev en hemma dag tillsammans med Alvedonen, Nezerilen, Kestinen och näsdukarna... Hade inte så mkt energi på mat fronten så det blev samma frukost och middag med två rostade mackor med kalkonpålägg, yoghurt med musli och te. TIll lunch blev det dock en räkor och tonfisk sallad.  Och vad händer inte mitt i middags förberedelserna? Jo då går proppen i halva lägenheten...! Fick trava ut till Coop och handla nya! Morr! 

I morgon hoppas jag på att vakna full av energi och vara fri från förkylning och allergi!!!! Vill ju ha spännande möten, träffa påskharen och träna!!!!

Laddar inför påskhelgen med lite trevliga foton från i fjol=).



Fina Ineke och Sondre samt alltid lika underbara Una och Totto.



Sondre och Jörgen i sina fina skitoutfits! Härligt norskt=)




...och jag som försöker ta mig fram på långfärdskidor för första gången i mitt liv...!
Har legat i hårdträning för att vinna årets lopp...Not! Haha.


Håller tummarna för att vara frisk imorgon! God natt! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar