fredag 15 april 2011

Upp över mina öron…!

Oj, vad mycket jag haft att göra denna vecka…! Känns som jag har fått gräva mig ut ur ett berg av jobb med olika projekt och deadlines! Och inte blev jag klar under fredagen heller!



I måndagas hade jag PT timme med underbara Jill=). Vi körde ens styrke kombination för överkroppen och lite ben. Sen körde vi en ”sprint” (jogging) staffet ute på parkeringen utanför SATS. Hade 8min på mig, var klar vid 5.17min (o då kan jag bättre)! Så målet är att slå det=).


I tisdags var det hysteriskt mkt att göra… Protokoll som skulel skrivas, hytter som skulle bokas, hemsida som skulle uppdateras och detta tillsammans med mötes som skulle hållas… Urk! Mkt! Fick med mig ett Crosstraing pass och det fräshade upp hjärnan lite och bidrog till hysterisk träningsvärk under onsdagen.. Haha. På kvällen blev det bio och middag med Jonas. Vi såg Rio. Den var söt, men inte lika bra som dom tidigare filmerna varit! Sen blev det en långpromenad hem och bums i sängen för att ladda med sömn inför en fullspäckad onsdag!


Onsdagen började med  att servern inte funkade så att jag kom inte åt en drit på jobbet eftersom allt ligger på servern..! Först kl 11.30 funkade allt så då kastade jag mig in i allt igen=). På kvällen var det dags för box igen med Jörgen! Så sjukt kul! Nu börjar tekniken sitta lite bättre så det blir bara roligare och roligare!!! Men jag kan ju inte säga att det bidrar till mindre blåmärken…! Ser efter helgens basketmatch och onsdagen box ut som jag blivit misshandlad på armar och ben…! Men det kan jag leva med! Haha


I torsdags fick jag besök av finaste Ankan och lilla Jamie på kontoret. Så mysigt! Efter jag slutat så tog vi oss en glass i solen på Medis och väntade på att Jörgen skulle komma. Han skulle ut till Annika och hämta sin bil för att åka till farmor och Elgå. Så vi tog e promenad till Londonviadukten och sen tog jag en promenad till min buss hem. Fick i mig en god omelett innan det var dags att dra på basket träning! Vi var inte så många denna veckan heller, så vi körde lite bollkontroll övningar, skott och fys. Jag måste verkligen bli bättre på bollkontrollen…! Skratta åt mig själv så dålig är jag…! My skäms! Här ska det tränas till nästa säsong! 


Imorgon kommer min fina skånska vän Lovisa på besök till huvudstaden så vi ska fika imorogn och bruncha på söndag=). Ikväll ska jag träna och sen ska jag och Annika på middag hemma hos mamma och pappa! Mysigt!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar