måndag 3 december 2012

Det börjar närma sig jul=)

Åter igen har två veckor ombord flyig iväg. Märks att det börjar närma sig jul här=). Överallt har det dekorerats vackert med julpynt, granar och pepparkakshus. Vi har sjungit julsånger som pop-Upps varje dag. Även bakom scenen har vi fått lite julstämning!


Första turen hade Micke sin mamma på besök och i början på vecka två var Tricias mamma här. Vi har repat för julversionen av showen och haft en del sjukdomar och skador...! Inte kul!

Anita hade också sin sista show med oss!!! Sorgligt! Kommer att sakna henne och hennes vackra röst massor! Önskar dig all lycka på Magic!!!



Iallafall så var onsdags kryssen helt underbar då vi gjorde en special show med lite extra julglans. Underbara Stephen Brandt Hansen var här och gästade oss med att sjunga två julsånger. En till varje show. Denna mannen har en helt makalöst vacker röst! Gåååshud ja men visst! Gör det ju inte sämre att han också var alldeles genom go som person också=). 




Efter en god frukost på fredags morgonen sprang jag av för att hämta lite smink och fixa lite ärenden på stan. Av en händelsen tog jag mig en tur in på Super Duper Store - Moods of Norway för att bara titta lite..! Kom ut med en vinterjscka för 4000kr!!!! Men det var bara så att det var den! Den jag letat efter så länge!!! Jag som alltid brukar tveka på alla köp..! Inte denna! Sååå nöjd!!!




Så igår fick jag till det att arrangera musiken lite inför Ellies dop. Det är inte för än i februari men hela januari kommer att gå åt till rep för nya shower här ombord och då är det skönt att ha det klart nu så kan jag koncentrat mig på att repa det musikaliskt i januari istället=). Tror att det kommer bli grymt! Tack Jon Torger för all hjälp!!!




Imorgon går bilen mot Stockholm! Home Sweet Home!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar