fredag 5 oktober 2012

Min födelsedag!

I onsdags fyllde jag 27=). Wieee.

Började dagen i sängen med lite frukost och kunde efter det inte hålla mig ifrån gymmet=). Så jag gick ner och sprang i 30 min innan lunch. När jag kom tillbaka till hytten så hängde det en fin "Do Not Disturb" skylt på dörren med texten Happy Birthday. Hihi. Mys.


Eftersom det var födelsedag så var det ju också självklart kl 15 fika på schemat. Jag, Anita, Cissi, JT och Sigge passade på att mumsa en muffin och en kaffe innan middagen. Därefter var det som vanligt show på schemat och efter dagens shower samlades vi alla i Marmabella för att äta pizza. Där blev jag också firad med massa presenter=).



Gänget hade köpt; en skitsnygg tröja med nitar på axlarna, ett blått partylinne, en rosa vinterhalsduk, rosa örhängen, nagellack gnuggisar och två stora Bountys=). Dom vet helt klart vad jag gillar! Hehe. Fick också ett jättefint kort där alla skrivit sin hälsning! Tusen tusen tack underbara ni!!!!! LÖV!


Efter pizzan tog vi en tur till Cosmopolitan och drack en alkoholfri Strawberry Daquri (absolut godaste drinken) och lyssnade på den nya pianisten! Han var grym!


Innan jag skulle gå och lägga mig smet jag in till Showlouge för att få lite internet. Då kom bandet och gav mig en present också! Har jag sagt att jag jobbar med underbara människor?! Och dagen därpå drog dom ut mig på scenen och hela showlouge sjöng happy birthday! Tack Karlsson Band!!!!

Under dagen som gick fick jag också en kort massage av Runar, en kille som jobbar i Husekonomen ombord. Han är från Island och är utbildad massör. Så i present fick jag därför en behandling kommande kväll! Tack!



Allt detta plus alla underbara hälsningar på Facebook, sms och telefonsamtal! Jag är överväldigad! Kunde inte önskat mig mer!!!!!! Allt var perfekt! TACK!!!!!!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar