torsdag 11 oktober 2012

Enjoying Beverly Hills=).

Hello!!!

Igår var vi otroligt vackra Santa Monica hela dagen och njöt av vädret, shoppade lite och åt god lunch på piren.

På eftermiddag satte vi oss i bilen för att åka till Ontario och se LA Lakers spela basket mot Portland Trailblazers. Vi trodde att vi hade gott om tid då vi kollat att rutten tog 53min och vi började köra 2h innan match start.

Men herregud! Vilken trafik det är i denna stan...! Inte många bilar man passerar där set sitter mer än en person i samma bil...! Efter 2h 15min var vi framme! Missade första 5min på matchen men det var ingen fara! Sjukt kul att se detta live! Tyvärr spelade inte Bryant men grabbarna gjorde bra ifrån sig ändå. Dock tycker jag nog att dom kunde spelat bättre anfall och tagit reda på sina returer!!!! Trailblazers vann och det var enligt min uppfattning också rättvis. Dom spelade helt enkelt mycket bättre!

Nöjda och hungriga satte vi oss sen i bilen och körde hemåt. Plockade upp lite mexikansk mat på vägen och myste en stund med Roger hemma i stugan. Sen knoppade vi ganska direkt...!

Idag är vi ute i Beverly Hills och upptäcker Beverly Center. En stor och händig galleria med alla butiker du kan tänka dig. Efter lite Bh provning och småshopping sitter vi nu och tar en kaffe. Snart bär det av för lite mer shopping (dax attt köpa min ipad) luncha på Village Idiot och ikväll blir det Halloween Hunt på Knotts Berry Farm med Roger och Gary!

Bilder kommer imorgon!

Cheers!



Hey!

Yesterday, we went to incredibly beautiful Santa Monica, enjoying the weather, shopped and ate a good lunch on the pier!

In the afternoon we drove to Ontario to see the LA Lakers play basketball against Portland Trailblazers. We thought we had plenty of time since we checked that the route took 53min and we started to drive 2 hours before kick off. But OMG!!!! What traffic there is in this town ...!

After 2h 15min we arrived! Missed the first 5 min of the game but it was okay! Unfortunately, Bryant did not play but the boys did well anyway. However, I feel that they could have played better offense and taken more rebounds. Trailblazers won and it was in my opinion, fair. They played simply much better!

Satisfied and hungry, we drove home. Picked up some Mexican food on the road and chatted for a while with Roger and Patty.

Today we are out in Beverly Hills and discover the Beverly Center. A great and handy shopping center with all the shops you can imagine. After some bra fitting at Victoria Secret are we now having a coffee and updating the blogs. Soon it's off for a bit more shopping (gonna buy an IPad!!!!), go for lunch at the Village Idiot and tonight it is Halloween Hunt at Knotts Berry Farm with Roger and Gary!

I'll post some pictures tomorrow!

Cheers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar