måndag 8 oktober 2012

En grymt period ombord på Fantasy!

Denna perioden har bara flugit iväg! Det har hänt så mycket och vi har haft fantastiskt kul!

Bland annat har jag gjort en bildserie med dagens outfit. Eftersom jag alltid har svart när jag jobbar som ser man ju därför ingen skillnad på vad det är jag har på mig...!


Så har vi varit och bowlat. JT hade lovat att betala för den som vann över honom.


Björn, Micke och Anita var grymt taggade! Även fast det var kl 10 på morgonen=).


Han blev lite nervörs ett tag då jag var nära att gå om honom! Men ett proffs som han är så vann han med 173 poäng! Bra jobbat!


Hittade ett recept på proteinrika kokosbollar på nätet som jag var tvungen att testa. Dom blev ganska goda. Men jag tror man ska ha riktig kakao i nästa gång.



Bjuder på en video om hur kul vi har här ombord! Speciellt när det är vågor. Vem klara av att stå på ett ben längst? Haha.



Imorgon tar jag flyget till USA med Lovisa! Wieeee. Kommer bli så fantastiskt!!!!!!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar