måndag 17 september 2012

Två trötta veckor =)

Nu e jag hemma igen efter två veckor på havet. Tiden går så fort! Måste va för att jag har det bästa jobbet=).

Denna perioden var vågit från dag ett! Hösten börjar närma sig. Men jag ser fram emot det. Jag gillar känslan av att byta garderob, sitta på ett kafe och drick te. Gillar att det blir lita kallare tider. Vet inte varför men jag tycker om hösten! Och vetskapen om att få två veckors sommar till i Californien om två vekcor gör det lite bättre!

Förts dagarna efter Fitnessfightens slut så var jag så urpumpad att jag bara sov, åt och jobbade! Men efter två dagar var jag fylld av energi till att gå ner till gymmet igen=). Så det blev ett pass per dag sista 8 dagarna ombord! Wieee.  Fina Tricia följde med mig några gånger. Vågorna fortsatte och alla vi var trötta efter att inte få sova på nätterna...! Cecile breättade dock att kroppen gör av med 3ggr så mycket energi när det är vågor! Inte konstigt att vi är trötta!


Passade på att planera och boka dom aktiviteter i USA som vi pratat om. Så det blev basketmatch med LA Lakers, Book of Mormons och surflektioner. Roger skickade ett erbjudande på Grupon med surflektioner som vi snabbt bokade. 3h lektion + 4h egen övning=). kommer bli grymt!

Jag och Björn var av i Oslo och gick en 2h lång promenad runt Bygdö. Så vackert där! Satte oss en stund vid stranden och vilade fötterna=)


Två dagar senare var jag och Tricia av och hämtade skor till henne på Dodas dansshop. Vi tog en promenad tillbaka till båten och Tricia bjöd på en kaffe på Aker Brygge. Vi pratade om jobbet, vänner, gruppdynamiker, och livets upp och nergångar. Väldigt härligt samtal=). 

Jag och Anita tittde på Miss Saigon från Bömlo som hon var med i=). Väldigt bra uppsättning! Och kul att se Silje, Thomas, Susanne, Kim och alla andra i den också! Lovade Anita att jag ska ta med mig lite dvder av olika föreställningar som jag har jobbat med nästa gång=). 

Dagen därpå var det vädligt varmt i Kiel. Så jag gick snabbt av och hämtade kemtvätten och spenderade 90min i en solstol på däck innan vi lämnade kaj med Oslo. Jag och Anita bort oss lite genom att köpa färska jordgubbar och äta med vaniljglass mellan föreställningarna=). Mums!


Näst sista kvällen hade vi ett prinsessparty för Tricia som fyllde år! Det var DIsney prinsessor över allt! 


Trollkarlen var på plats och gjorde lite close up magi med oss. Så himla duktig! Hur får du ett kort som Micke signat att sitta på utsidan av fönsterrutan 12m ovanför vattnet!?!?!?!


Sen följde lekar som hela havet stormar. Som jag vann!!!!! Wieeee! Och Anita hade gjort ett Disney quiz som mitt lag vann! Bara för att Tricia och Björn var så grymma! Haha. Jag och Vicky kunde inte så många frågor! Haha.


Sista kvällen läste jag dom sista sidorna i Revolt, sista delen av Hungerspelen! Kommer sakna dom! Väääldigt bra böcker!!!!!

KRAM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar