lördag 1 september 2012

Reunions, livsval och målgångar!

I tisdags var en seg dag med dåligt väder... Tog evigheter innan jag tog mig iväg till gymmet för dagens pass! Men iväg kom jag! När jag kommit hem igen, duschat och gjort mig i ordning så bestämde jag och Maja att vi skulle gå på bio. Så vi drog iväg och såg Snabba Cash 2. Älskar spontanitet!

Hittade detta fotot från helgens mysiga brunch på Cho-Cho! Vi har inte alls solen rakt i ansiktet...! Fint fotat mamma! Hehe


Dagen därpå började med ytterligare ett pass med Jill. Eftersom mina ben är så trötta så blev det mycket funktion och rörlighet varvat med styrka för överkroppen. Blev också ordinerad att äta fet fisk för att få i mig massa OMEGA3 sista dagarna! Tog Jills råd på allvar och gick hem och lagade mig en lunch med wokgrönsaker, lax och quinoa! Mums! Efter lunchen blev det färd ut till Nacka och lite lek och bus med bästa gudbarnen Emil och Elias. Hann också med att ge Ellen en kurs i Macbook=).

Under torsdagen var jag och Ullis ute hos Annika i Nacka och åt sushi lunch med henne! Massa mys! Vi passade också på att hämta lilla Jamie på förskolan. Han har verkligen blivit stora pojken nu! På vägen hem gick jag via Nacka Forum och passade på att unna mig ett nytt träningslinne!

På fredagen stack jag iväg och tränade med Martina Kyle! Så längesedan vi sågs=). Älskar kombinationen att umgås genom att träna. Måste också skryta lite och säga att jag blir lite imponerad av mig själv då jag instruerar övningar för andra och pratar om olika muskelgrupper m.m. Lite har allt fastnat efter snart 3 år av styrketräning=).


På lördagen var det middag med Thorsten på schemat! Innan dess laddade jag upp med en mysig fika med Sondre följt av ett grymt träningspass på SATS. Hemma var det fullt ös med matlagning. Jag tog en dusch och  gjorde mig i ordning innan jag hjälpte till och kokade musslor till paellan=). Kl 19 kom sällskapet. Det var konstigt och jätte härligt att träffa Thorsten igen efter så många år, och se att han mådde så bra! Det blev en härlig, känslofull kväll med mycket pratat om minnen och hetsiga diskussioner om vardagen. Helt enkel en underbar kväll! Hoppas att det kommer flera sånna framöver=). 


På söndagsmorgonen flög jag tillbaka till Fantasyland för en ny period ombord! Startade perioden med en Lasse Stefanz kryssning. Fullt ös medvetslös! Galna fans som stod längst fram vid scenkanten, värsta rockkonserten! Galet! 


Fick också med mig en förkylning på planet som slog till lagom på eftermiddagen... Så det blev ett lugnt pass i gymmet kommande dagar, mer den mentala delen att faktiskt genomföra träningspasset än att ligga sjuk i sängen och avbryta tävlingen! Men efter tre dagar var jag någorlunda pigg igen och beslöt mig för att köra sista dagarna stenhårt!!! 

På tisdagen kom mitt gäng ombord! Jon var på begravning hemma på Irland så Barry fick stanna en kryss med oss. Det slutade med att JT och han såg ut som tvillingar=). Dom kramade om Tricia som också är medlem i familjen Greens! Haha


Idag är det lördag ooh fitnessfighten är avslutad! Jag är någorlunda nöjd med mina resultat... Hade kunnat ligga på med kosten mer, men eftersom jag var tvungen att ha balans i magen då jag var ombord och inte haft möjligheten till att bestämma mina måltider så har jag fortfarande fått ett bra resultat! Nu ska jag ha en svinätardag idag och vila till på tisdag! Sen kommer jag köra samma upplägg fram till 8 oktober då vi drar till USA! Och då ska jag slå mina resultat för den här månaden!!!

Här är mina resultat efter 31 dagar:
Mått på naveln: -9cm
Under naveln: -7cm
Vikt: -2,3kg
Muskalmassa: + 2kg
Fettmassa: -1,5kg

Som present till mig själv investerade jag i två super söta armband som verkligen representerar mina motton i livet!



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar