fredag 28 oktober 2011

WAD galan filmer

En intensiv vecka med WAD förberedelser är över! 
Måndag till onsdag har vi filmat kända profiler till WAD galans reklamfilm. Tack alla som har medverkat! Det kommer att bli alldelses grymt!


I måndags kvll så var jag, Annika och Carro på Sanna Martins realisefest för hennes debutskiva! Så jäkla bra!!!! Skivan spelas nu flitigt i iphonen=).


I tisdags var älskade gudmor Lia med och filmades. Och även pappa och Annika Jankell fanns på plats. När pappa var med blev det hela väldigt berörande för han tog verkligen åt sig manuset att det kunde handla om någon i hans närhet. Så han började gråta och jag började gråta... Haha. Mkt rörande! Men det blev otroligt bra!


Så fort vi filmat klart för dagen alla dagar så har jag kastat mig in i allt det admiistrativa. Oboy, det är en del att göra! Men så länge man har kul så är det helt ok för mig! Jag trivs otroligt bra på Diamond Dogs kontoret och Peter är alltid lika underbar att jobba med! 


Fick ett otroligt spännande samtal i tisdags! Kan inte avslöja detta än! Men håller tummarna stenhårt för att det går i lås!!!!!!!!!!!!

Nu laddar vi för helg i Halmstad och premiären av Rampfeber! Bilen rullar kl 09.00 imorgon söder ut!


Todiloan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar