torsdag 13 oktober 2011

Födelsedag och ny autmaningar

Hej!

Nu har tiden går fort igen...!

Första oktober så hade vi basket kick-off med laget hemma hos Ylva! En super mysig kväll där vi alla lärde känna varandra lite mer. Det blev utgång på Cliff Barns och sedan gav jag upp när det tog 40min för att gå till Storstad... Haha! Istället blev den en tur till Kolingborg för mig innan jag drog hem!

Jag hade en helt underbar födelsedag den 3 oktober! Jag började fira det hela redan den 2e med födelsedagsmys hemma med underbara vänner=). På söndagen så hade vi först säsongens första basketmatch som vi vann! Wieeee. Sen kom Jörgen och hämtade mig och Carro ute på Lidingö och skjutsade hem mig till det sista fixandet innan gästerna anlände! Det blev lite stressigt så Annika, Sebbe och Ellen han komma redan innan jag kommit ut ur duschen... Haha. Sen kom Sondre, Ullis och Dagny också och kvällen blev otroligt trevlig! Jag fick ett spel av Ellen "Saker man bör veta.." som vi passade på att spela under kvällen! Sondre läste upp frågan "Vad är motsatsen till Analog?" och jag, Carro och Ullis svarade i kör "MONOLOG"!!! Haha. Gud va vi skrattade när vi insåg hur fel de var... Digital skulle det ju vara! VI skrattade så mkt att vi nästan tappade andan.


Blev helt rörd av alla presenter som jag fick! Och att alla mina fina vänner känner mig så bra att dom körde på teamat lila och rosa... Haha! Underbart!


På måndagen, min födelsedag, så började jag med att äta lunch med Dagny och sedan följde Jörgen med min och kollade på Kakel. Tror att mitt badrum kommer bli riktigt snyggt med dom kakel och klinkers valen som jag valde!

Efter att jag och Jörgen tagit en fika så blev det lite träning på SATS och sedan middag hemma hos mamma. Gustav hade lagat en supergod middag på kyckling och pasta i svampsås. Mums! Fick en PIPPI tröja!! Underbart! Har ju önskat mig en sån hela sommaren! Wieee. OCh sedan en dvd med skrotnisse. Haha. Min favorit serie när jag var liten.


Avslutade en mycket bra dag på Vickan med Carro och Jossan. Blev firad av Hallå Hela Pressen och fick äran att sjunga duett med Kristian. Det blev en live version av "Värsta Schlagern". Super kul!


Tisdagen flög iväg med möten och avkryssande av To Do listan. Hjälpte brorsan att flytta till sin nya lägenhet. Grattis! Och blev bjuden på pizza som tack=). Och på kvällen så åkte jag hem till mamma för att sova några timmar innan flyget.

Vi fick en fantastisk vecka med mamma på vår lilla oas i livet med vin, god mat och trevlig sällskap av familjen Merenius! Vill åka tillbaka nu!

Tillbaka i vardagen igen så kastade jag mig in i jobbet med Diamond Dogs! Så kul! Denna veckan är det möten, ärenden, filmning och plåtningar som står på listan! Så skoj!

Se you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar