onsdag 26 oktober 2011

Jan Erik på besök!

Halloj där!

Allt går så fort denna hösten! Det måste vara för att jag har så otroligt roligt med det jag göra och med alla fina vänner jag umgås med!

Vårt härliga basketlag drog hem säsongens andra seger! Go Cows!

I förra veckan så hade vi fotografering med Diamond Dogs på Kolingsborg. Det blev många snygga bilder! Peter såg ut som en riktig primadonna tillsammans med alla grabbarna som var snyggt utplacerade kring sängen.

Efter fotograferingen så hade vi kick off med Diamond Dogs gänget, det serverades buffé som Johan snickrat ihop och god champagne. Det är alltid otroligt roligt och skaffa nya bekantskaper. Senare på kvällen gick vi vidare från kontoret till Kolingsborg och avslutade kvällen där! 

Söndagen fick gå lite i piano... Hehe. Det blev en långpromenad med Lovisa och hennes kompis Sara och senare på kvällen en god grekisk middag och bokande av flygbiljetter, hotell och hyrbil för kommande drömresa=). Wieeeee! Kvällen avslutades med panikpacning och flytt hem till mamma! Den efterlängtade badrumsrenoveringen startade med dunder och brak på måndagsmorgonen. Och då vill man ju inte vara hemma...!

Denna underbara kvinnan ska jag ut och resa med=)!

Den gångna veckan har väldigt mycket tid spenderats på DD-kontoret! Det har planerats informationsfilm och WAD gala. Mkt roligt! WAD galan kommer att vara på Kolingborg den 1 december 2011 med en rad stora namn som kommer att uppträda under kvällen! Kommer bli fantastiskt!

RENT ensemblen gästade förra årets gala
Var också ute på Barn och Babymässan i Kista och hjälpte mammas kusin att promota sitt företag Scandinvaian Baby Alliance genom att köra lite barnvagn och planera lite för kommande event. Kan bli spännande! På mässan träffade jag också Ellen och några kollegor ifrån Barnens Hus.


Sen var ju bästa bästis Jan Erik här i Stockholm i helgen! Det är alltid lika underbart att träffa honom!!!! Han kom sent på fredagkvällen och åkte då direkt hem till Carro där jag, Carro, Dagny och Jörgen redan hade börjat med middag och lite vin. Vi fortsatte att fira Eriks ankomst med lite champagne och efter en stund åkte vi till Side Track för att för- förfesta lite extra. Sondre stod bakom baren. 


Till slut kom vi oss till Kolingborg för att se Diamond Dogs gig som startade kl 01. Det var gala! Dennis version av Lady Gaga och Born this Way var helt underbar! Efter showen pratade vi lite med grabbarna och Dagny presenterade Hannah som kommer att fotografera både WAD-galan och inspelningarna. 
Kvällen slutade alldeles för sent med några glas vatten hemma i köket. 

På lördagen så tog vi en långpromenad runt Kungsholmen jag, Erik och Carro. Super mysigt och väldigt bra väder! Efter det gick vi hem och laddade till kvällens bravader hos Schjelderup/Olsson med att käka thaimat. Jag åt chicken red curry.... Oj oj oj! Det var så starkt va! Helt galet! Svettades som en gris! Haha. Ska inte beställa den igen! 


Lördagkvällen blev mkt trevlig. Vi lekte lekar och pratade. Runt kl 01 gick vi ut till Kolingborg en sväng. Men när klockan var runt tre så var både jag och Erik så slitna så att det var dax att åka hem=). Gud så skönt vi sov! Haha.


I söndags så var det basketmatch på schemat! Laddade med lunch på Sandys med gänget från igår. Samtidigt som jag satte mig på pendeln mot Huddinge så satte sig Erik på Arlanda Express hem mot Oslo! En underbar helg helg var slut!

Wieee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar