fredag 4 maj 2012

Hem ljuva hem!

Underbart!

Igår morse flyttade jag hem till min lägenhet igen! Vilken fantastisk känsla=). Flyttkillarna var på plats redan innan min ankomst och hjälpte mig till och med ut ur taxin med all min packning!Vilka hjältar!


Sedan så bar dom upp möbel efter möbel och efter en stund började det se ut som ett hem igen! Vad jag har saknat det!!!! Kan verkligen rekommendera flyttfirman Säkra Händer! Kommer definitivt använda dom igen om det skulle bli aktuellt!

Efter det att grabbarna gått så gjorde jag iordning sängen och somnade om en timme innan jag begav mig till SATS Medis för ett Crossfit pass. Älskar Crossfit (eller Crosstraining som passet heter på Sats), ska försöka komma iväg på ett i Oslo när vi ligger i land i näsa vecka!

Fyllde kylskåpet på vägen hem genom att handla alla basvaror jag kan tänkas behöva inför kostschemat som dom rekommenderade i Fitness Magazine. Så hemma igen blev den en god lunch med grillad fläskkarré med god sallad och tzatziki.


Eftersom jag glömde tina kycklingen under dagen så blev det samma middag som lunch innan färden gick mot Lidingö och en av säsongens sista basketträningar! Märker sån skillnad på att inte träna basket en gång i veckan, blir mycket snabbare slut... Sista 20min fanns inte många krafter kvar! Men känslan är ändå skön efteråt när man är klar!

Idag var det morgonpass med Jill på schemat, kan inte säg att jag topp presterade... Förra veckans stela axlar börjar komma igen så dom värkte rejält under natten och även under passet! Jill masserade dom för att få dom att komma igång. Men det gick fint ändå! Satsar på med energi nästa pass!

Fick dock gå och lägga mig igen efter lite mellanmål! Tror inte jag är helt frisk idag=(. Om det är pollen eller en förkylning som är på G får framtiden säga! Hoppas på pollen!

Avbröt därför mitt uppackande och rensande vid åtta tiden för att sätta mig ner i soffan med middag och Let´s Dance!

/Lisa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar