söndag 6 maj 2012

Älskade lägenhet!!!

Så underbart att äntligen vara hemma i min lägenhet igen=). Har ägnat dm sista fem dagarna åt att sova (i min säng), laga mat (i mitt kök) och packa upp och ställa i ordning alla saker! En fantastisk känsla! Nu håller jag tummarna att ingenting mer händer med denna lägenheten så länga jag bor här!!!! Hittade denna som jag köpte i NYC. Satte den på kylskåpet! Hehe


Efter att ha kört både Crossfit och basket i onsdags så kroppen ifrån! Eftersom jag inte helt heller känt mig på topp denna veckan med värken i axlarna och så så bestämde jag mig för att ta det lugnt med träning och bara vila kroppen! Och det var behövligt!

Så mellan att sova och packa upp så blev det ett pass med Jill på torsdags morgonen (förlåt om jag var seeeeeeg). Väl hemma så la jag mig igen och sov i 4h! Skrattade gott när kollegan Micke la upp detta fina bildcollaget på fejjan! Jag lovar vi jobbar mer än ni tror!!!


I fredags var det iallafall äntligen dax för det efterlängtade massagen! Och aj va det gjorde ont! Massören tyckte att ryggen min såg ut som en puckelpist...! Så mycket knutar och spänningar var det i hela kroppen....!  Han tryckte på punkter i benen, på rumpan och ländryggen och sakta men säkert så började det lossna i axlarna. Han varnade för att det kunde värka under morgon dagen så därför bestämde jag mig för att ta det piano då med! Axlarna känns mycket bättre, men krävs nog en eller två behandlingar till innan jag e helt back!

Passade på att gå ut med Marlené och Kate från båten i fredags=). Mys! Blev en kväll med dom och Cissi på hotell Malmen! Väldigt trevligt! Men eftersom alla bara kunde träffa mig under fredagen fick jag lämna tjejerna och gå vidare för att träffa Jörgen, Sondre och Carro. Det blev Kolingsborg på oss till stängning. Haha.


Tog årets första löprunda ute idag! Wieee. 5km på 29min! Inte helt fel! Målet är ner till 25-26 innan sommaren e slut! Blev ett magpass ala Jon också innan jag åkte in till stan och shoppade lite! Blev två snygga bikinis och en färgglad topp till morgondagens 25års fest för 2E group i Gbg!


Nu har jag packat och är redo för 25års fest, 17:e maj firande och en vecka i Frankrike med the girls=). Lääääängtar så efter lite sommar!!!!!


KRAAAAAMMMM!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar