måndag 14 maj 2012

25års fest!

Tjenixen!

Tog en vecka att återhämta sig från förra måndagens galna men helt underbara fest! Tack 2entertain för att ni bjöd mig på er grymma 25års fest! Jag och Cissi tog tåget (tillsammans med resten av festen...haha). Väl framme i Göteborg så gick jag direkt in i Kompassen och köpte ett nytt bumpskal och bjöd mig själv på sushi=). Mums!



Sedan var jag tvungen att gå in på SATS Kompassen och fräscha till mig innan jag gick till Liseberg=). Inne på Liseberg blev det en välkomnsdrink och sedan mys med Cissi, Perry och Jonas. Efter det tog vi tre åk (utan att gå ur vagnen i Balder! JAG ÄLSKAR BERGODALBANOR!!!!! Längtar tillbkaa till Magic Mountain!


Sen var det 3-kamp! Det gick så där... Enda grenen som gick riktigt bra var basketen=). Wonder why? Haha


Efter Liseberg drog jag hem till Karin för att sminka mig och byta om. Karin sminkade mig grymt snyggt med lila och glitter runt ögonen! Blev ett glas skumpa innan vi tog en taxi ner till Rondo.


Där bjöds vi på 3-rättersmiddag. Efterrätten var en väldigt god prinsesstårta!


Under hela middagen så var det underhållning, vi bjöds på Sarah Dawn Finer, David Lindgren och Tomas Ledin. Till och med Bosse och Janne var uppe och sjöng och spelade med Tomas.


Efter sittningen så var det fest. Vi testade discot, men där var det så högt ljud så vi höll oss nere i baren. Där stod vi och tjötade med David RIngqvist som jag inte sett på flera år. Mys!


Hittade Thomas Hedengran i vimlet! Brorsan! Haha. VI tog ett foto och skickade till Lena. "Tar hand om din man ikväll". Haha.


Innan vi gick hem mötte vi fina Samuel och Micke försökte få till ett foto med skärpa, med det gick så där=).


Hemma hos Karin hade vi 45min på oss att sova innan vi var tvungna att gå upp och packa för bussen gick 06.45. Men vi försov oss...! Vaknade 14min innan bussen gick! Gah! Har aldrig varit så snabb i hela mitt liv!!!!! Men vi hann=). Herregud, var helt speedad, tyst och bara skrattade hela dagen=).

Framme i Oslo var det på jobb igen! I Nu kör vi i två veckor innan vi drar till Antibes=).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar