söndag 15 april 2012

Magic levererar

En vecka till har gått och mycket har hänt!
II onsdags drog jag till Oslo och åkte en tur med Color Magic! Det var riktigt kul! När jag kom dit så var det första jag mötte Nick och Johan som lagade scenen som gått sönder under gårdagen. Jag ryckte in och hjälpte till lite. Sen satt jag och pratade med Sunniva och Robin innan jag tog mig till hytten och packade upp. Upplägget för denna turen var att jag skulle suga in mig alla knep och lärdomar som Nick hade. Nick har jobbat som Stagemanager i England under flera år så han kan sin sak.

Så under försa föreställningen båda kvällarna så satt jag med Nick bakom scenen och sen såg jag den andra showen från publiken. Dom har mycket bra shower ombord! Favoriten var balnumret med temat Love. Helt underbart medley med stora rosa klänningar! Grymt!


Gick av i fredags och åkte med Lars Ivar hem till honom och sedan åkte vi ner till Egertorget och handlade Carros 30års present på Nessprosso house. Fick köpt en fin kaffebryggare=). Nu ser jag fram emot gott kaffe när jag kommer på besök! Hehe.


Sen mötte jag upp Jörgen vid flygtåget och så åkte vi gemensamt till Gardemoen där vi spelade in Jörgens hälsning till Carros film. Det blev en serie på tre, men väldigt kul! Själv spelade jag in min hälsning i hytten=). Haha. Jörgens plan gick en timme före mitt så efter att jag vinkat i väg honom så tog jag mig en tur i Tax-Freen och handlade beställningarna till familjen.

Landade kl 16 och var hemma först kl 17.15... Så på en timme duschades det, hittade festkläder, slog in present, skrev kort och satte mig på pendeln mot Carro! Festen var otroligt lyckad! Tror att Carro var väldigt nöjd! Hon hade gjort väldigt god mat och fixat med bar! Grymt! Dagny visade sin film med allas hälsningar och där kom det en tår! Så fin!


Det dansades till kl 04! Haha. Sen var jag sååå trött och då blev det hemgång! Vaknade i lördags med ett underbart sms med en bild på en kaffe och ett super gulligt sms från Carro: "Älskar dig! Du är en av mina absolut bästa vänner och jag älskar att du finns i mitt liv!" Blev helt rörd! Så glad av att ha dig i mitt liv också!!!!!!!! Löv you!!!!


Under lördagen blev det en lååång morgon innan jag tog en tur in till stan för att hämta mina skor som jag köpte i förra veckan! Vita Addidas sneakers med rosa foder och sula! Kommer va så snyggg med dessa i vår!!!!!


Blev också ett par nya short i svart till i sommar samt ett nytt skärp! Nu är det shopping förbud på mig kommande månad!!! Måste spara pengar till Frankrike i maj och kommadnde USA resan i oktober! Jag och Lovisa ska ju köpa biljetterna nu i april!!!! Längtar tillbaka till LA och San Diego!!!!!!! Och det är snart verklighet igen!!!!!


Veckans träning:
Måndag: Vila
Tisdag: Intervaller och helkropp med Fritz
Onsdag: Vila
Torsdag: Intervaller och överkropp med Fritz
Fredag: Vila
Lördag: Promenad 2h
Söndag: Intervaller och helkropp med Fritz


En ganska lugn vecka med träning. I nästa vecka ska vi öka intensiteten och köra 2st pass/dag. Ett med kondition och styrka och ett på eftermiddagen med bara kondition! Nu ska det brännas fett! mellan 7-12kg kvar... Beach 2012 here I come!!!!!

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar