måndag 2 april 2012

Ledig i 3 veckor!

Sista veckan ombord gick fort! Tog en vecka nästa att hämta mig efter helgen med Madde och Erik på besök. Men det är så det ska vara! Blev mycket häng i Showlounge, vårt vardagsrum. Här ser vi väldigt viktiga ut! Haha.


Under veckan som var så blev det hårda träningspass med Fritz och Karin. Inte för att glömma så hade vi 20grader och strålande sol i Oslo under 4dagar! Så det blev soldäck och mys på dagarna.


Föreställningarna bockades av i en rasande fart! Bara se bilderna nedan hur det kan se ut backstage när snabb byten sker!

Jag och Cissi passade på att luncha på Vapiano under sista veckan! Testade en Thai pasta! Mums!




Cissi älskar ju Ryan Gosling, så jag hittade en artikel i en tidning om honom, "10 saker du inte visste om Ryan" och tejpade upp på hennes spegel! Gissa om hon blev glad? Bättre var väl inte det att dagen efter satte jag upp en artikel jag själv gjort med texten "10 things you didn´t know about JT" Haha!!!!

Sista turen hade Karin vänner på besök. Alltid kul med lite folk i publiken! Så vi tog oss en sväng ut med dom första kvällen. Sista kvällen ombord bokade vi bord och åt pizza allihop efter föreställningarna. Så mysigt!  Blev också en kort sväng ut till Tower med lite dans efter det! Var inte så många där så jag och Cissi passade på att utnyttja dansgolvet=). Underbart!

På tisdagen gick vi av och fick skjuts av underbara JT till flygplatsen. På flyget hem dök det upp en bekant man i tidningen, någon var väldigt nöjd!


Hemma var jag och besökte min lägenhet. Ingenting har hänt sedan sist...! My! Kan dom inte bara bli klara nu så att jag kan få bo hemma igen! Så trött på att inte få bo där! Inte det att jag inte har det mysigt hos mina föräldrar men hemma är ändå hemma! Och jag har ju knappt fått gå innan för ytterdörren sen oktober...! Gah!



Får i alla fall njuta av pappas goda middagar när jag bor hemma! En favorit är fiskgrytan!


För att höja mys faktorn lite extra så åkte jag och Cissi ut til hennes pappas hus i Vallentuna för att relaxa torsdag till fredag. Det blev godis, pizza och film! Och lite Jaccuzzi på det! Mys! Väldigt behövligt!


Under helgen fortsatte jag i samma tempo! Under fredags kvällen var jag och mamma ute och åt på Rappongi. Mums! Och sen blev det stan under lördagen, avslutade med lite ostar och film!

I går hade vi säsongens sista basketmatch, vi förlorade! Men det tar vi igen i nästa säsong! Hoppas jag kan pricka in att vara ledig dom helgerna som matcherna ska spelas!!! Håll tummarna! Såg också första publikgenomdraget av JCS igår! Tor mina ord, den kommer bli FANTASTISK!!! Gå och se!!!!!!!


Senaste veckans träning:
Måndag: Intervaller och Crossfit med Fritz
Tisdag: Vila
Onsdag: Basket
Torsdag: Pt med Jill
Fredag: Intervaller och Crossfit med Fritz
Lördag: 5h promenad
Söndag: Basketmatch

Nu ska jag ladda för Pt timme! Wieeeee!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar