söndag 18 september 2011

Vänt på dygnet...!

Hej!

Denna veckan har jag vänt på dygnet...! Och jag har inte lyckats vända tillbaka det igen! Attans också! Därför har vi till kommande vecka bokat in träningspass på förmiddagen så att vi ska komma upp=).

Under veckan som gått så har jag samlat in alla papper som TAK vill ha, och det är inte lätt... Behöver arbtsgivarintyg påskrivna, deklarationer, intyg av revisor... Ja herregud! Så idag ska vi hem till mamma o pappa och skriva ut, kopiera, skriva på och lägga i kuvert...!

Men, i tisdags var jag på bio med Ellen, jttemysigt. Vi såg "Jag saknar dig", fin film, men till och från var den inte helt övertygande. Speciellt tvillingarna trodde man inte alltid helt hundra på vilket var synd! Innan bion passade vi på att strosa runt lite i Sickla, Ellen hittade en skön fåtölj som hon gärna hade haft hemma=)


I onsdags var jag dock uppe tidigt och klippte hos Anton! Wieee. Äntligen har jag en frisyr igen! Efter det var det återigen dax för Jills härligt Crosstrainingspass! Helt slut efteråt! Härligt att veta att man senare denna dag också ska ha basketträning! Och det gick ju bra det också! Vårt lag förlorade dock alla matcher utom en, men det viktiga är att vi hade kul och fick springa av oss=).

I torsdags så var jag hemma hos bästa Carro på middag och hon hade gjort en otroligt god köttfärssås!!! Mums! Sen fastnade vi i det otroligt  dåliga programmet "Sol, fest och oroliga föräldrar". Att folk ställer upp på sånt är ju bara förskräckligt! Så otroligt pinsamt program! Ush!


I går var jag barnvakt åt Jamie. Jag började dagen med att bli bjuden på sushi lunch i Hammarby Sjöstad av fina Annika. Vi satt i solen och njöt av höstvädret och åt och lekte med Jamie. Sen tog vi en promenad hem till Annika. Annika skulle på drink kväll med mammagruppen och Sebbe jobbade så då fick jag njuta en kväll i Jamies närvaro. Han var dock så himla trött att han nästan somnade i gröten... Men sen efter att vi bytt blöja och gjort i ordning oss så somnade han alldeles bums i sängen och som så gott hela kvällen tills pappa Sebbe kom hem från jobbet=).


Passade också på att fota deras badrum. Eftersom Annika och Sebbe har samma storlek på sitt samt samma upplägg på vart toalett och dusch sitter så har jag deras badrum som mall för min renovering. Tror att det kommer bli otroligt snyggt! Måsta sätta mig nere i veckan och lägga en budget på hur mycket badrummet kommer att gå på, vad jag ska ha och vart det ska köpas in.



Så veckans träning då:

Måndag: Jogga 4km
Tisdag: Styrketräning överkropp 40min
Onsdag: Crosstraning 1h + basket 1h 30min
Torsdag: Vila
Fredag: Styrketräning ben 40min
Lördag: Promenad 60min + cykel 30min
Söndag; Jogga 5km

Tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar