fredag 8 juli 2011

USA trip!

Wieeee! Jag och Lovisa Rasmusson ska till USA! I onsdags kväll köpte jag min biljett till San Francisco och igår köpte vi hemresan från New York! Så nu kommer det verkligen at ske, jag ska till USA!!!! Det ska bli så otroligt roligt! I början när jag och Lovisa pratade om det så pratade vi bara om att åka till New York och sedan escalerade resan till en stor roadtrip med två veckor på västkusten och en i New York! Till en början var det drömmande och det var en röst inom mig som ekade elakt att "du pratar alltid om att åka till USA, men kommer aldrig iväg! Detta är 3e gången om jag inte minns fel..."! Men nu är det alltså verklighet! Biljetterna är betalda och klara! Så i november smäller det!


Vi börjar våran resa i San Francisco och sedan är tanken att hyra bil och köra ner längst hela kusten till Los Angeles och även besöka San Diego och Las Vegas. Sen går turen vidare till New York.

Vi har inte planerat så mycket mer av innehåll för resan men det kommer vi nog att göra efter väg! Men det ska bli så sjukt kul!!!!!

Målet till denna resan är då också att ha nått målvikten på 75kg och vara i den fysiska formen som jag kämpar och drömmer efter!!! 10kg to go... Så kämpa, kämpa! Jag har 18 veckor på mig innan det smäller!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar