fredag 1 februari 2013

Första veckan

Efter premiären så var det jag och Sigge som stannade ombord med det gula teamet en vecka. Ganska skönt att få köra in sig en vecka så att allt sitter när man kommer tillbaka! Kommer ihåg hur nervös jag var i fjol då jag gick av dagen efter premiären och inte var helt bekväm med systemet heller!


Självklar också skönt att få lära känna andra gänget lite mer i början också. Veckan gick snabbt. Blev en del turer i Kiel med fix och trix, fikor på Starbucks, massa städande och organiserande av det nya showerna.


Fina Haldor som pratar flytande tyska hjälpte mig att hitta en proper gammal hederlig skomakare som kunde fixa våra Michael Jackson skor. Du e helt super! Hade inte hittat dit utan dig! Hann mindre än jag räknat med men som tur är har jag världens bästa pandang som är grym på att göra upp system. Så Damien lovade att börja bygga ett system efter att jag flyttat allt till respektive platser.

Äntligen var jag tillbaka i gymmet igen! Kändes så skönt efter 3 veckors frånvaro!!!!


Sista kvällen ombord hade vi 10,2m vågor...! Vi fick då säkra allt bakom scenen så att det inte skulle falla omkull och förstöras under natten! Lyckligtvis fick vi stormen under natten och inte under show!


Sen var det sax att åka hem! Skönt efter 3 veckor och 3 dagar ombord! Hem till Ellies dop och sex dagars välförtjänt vila!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar