lördag 21 januari 2012

Premiär!

Nu har jag kommit ut ur min lilla bubbla på dom sju haven igen=). Vi har haft två fantastiskt trevliga veckor ombord med mycket rep. Mycket svett har runnit och även en del tårar! Men i tisdags och onsdags kom bekräftelsen på allt hårt jobb! Premiären var avklarad och allt gick som en dans! Jag insåg i torsdags att jag inte varit utomhus på 6 dagar... Haha. Man tänker inte alls på det när man ändå förflyttar sig mellan olika miljöer ombord. Det blev i förra onsdagen en tur ut på cafe med Joel och tjejerna i Oslo. Mysigt med en ledig förmiddag! 


Och sedan har jag varit av i Kiel och lärt känna staden och alla bra butiker jag kan tänkas behöva besöka under året. 


Nu ser jag så fram emot att börja jobba ordentligt med alla mina fina kollegor! Det kommer att bli ett underbart år med er!


I torsdags kväll landade jag i Stockholm för en vecka hemma i min lägenhet! Har ju knappt varit här sedan i september. Och tro mig det är sååååååå skönt att vara hemma! Somnade som en stock på torsdagskvällen och sov i hela 15,5h....! Haha! Välbehövligt! Under fredagen njöt jag av frisk luft och promenad med Annika i Nacka. Efter en liten stunds lekande med Jamie gick färden mot middag på Kungsholmen med familjen. Det bjöds på paella med kräftor och färska räkor. Mums!


Idag har jag besökt SATS för 25min löpning och sedan har jag myst och fikat med Ullis och Annika. Så härligt! Fina Ullis har jag ju inte sett sedan oktober! Jisses va tiden går! Nu har det smidits planer om middagar och eventuellt kommande kryssningar=). Wieeeee.

Ikväll var det första deltävlingen av MGP Norge! Jag är just nu överlycklig över att underbara Reidun gått  vidare till final!!!!!!!!!



See you soon!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar