torsdag 9 februari 2012

Basket=Lycka

Idag var första basketträningen på 3 månader! Åh va jag ÄLSKAR att spela=). Och Lidingö Cows, ni är så underbara! Man kommer hem med med ett luckorus i kroppen!

Det var en tuff träning och man kände att det var ett tag sedan benen fått springa så fort, men kul var det! Som vanligt körde vi mycket match. Min lag lyckades faktiskt vinna alla kamper! Go black and blonds!


Körde en roligt övning där Ylva skulle ropa upp siffror och dessa personer skulle i sin tur spela match mot varandra. I vårt lag var vi bara fyra så jag fick ta på mig både siffran 2 och 5. Självklart lyckas Ylva ropa upp dessa samtidigt.. Så det var jag mot Carro och Astrid! Hjälp! Men efter lite fight och några vändor så lyckades jag tillslut få i bollen=). YES! Väldigt roligt!

Nu ser jag fram emot helgens match mot A.E.K.! Dom ligger bra till i serien så det blir en utmaning! Kom och hejja!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar